FEELECO ROZŠÍRILO PREDAJNÚ SIEŤ O DATART

Česká značka FeelEco, ktorá ponúka výnimočné prírodné produkty na starostlivosť o zdravie, rodinu a domácnosť, rozširuje distribučnú sieť a teraz je k dostaniu aj v predajniach a na e-shope DATART, a to v Českej republike aj na Slovensku. Cieľom je ďalšie rozšírenie služieb pre zákazníkov a zvýšenie dostupnosti nákupu.

Prírodná drogéria a kozmetika FeelEco doposiaľ bola v predaji vedľa vlastného e-shopu značky a podnikovej predajne v Břeclavi v sieťach dm, ROSSMANN a predajniach zameraných predovšetkým na zdravú výživu a tiež na e-shopoch rohlik.cz, kosik.cz, drmax .sk, pilulka.sk a lekáreň.sk. Teraz značka rozširuje predajnú sieť aj o e-shop a predajne DATART, ktorých je aktuálne v Českej republike a na Slovensku už 113. FeelEco v predajniach DATART ponúkne predovšetkým prostriedky na pranie, umývanie riadu a čističe.

IMG-Datart-FeelEco1

„Cieľom našej spolupráce s DATART je byť zákazníkom opäť o kúsok bližšie, a ešte viac im uľahčiť samotný nákup. Veľmi nás teší, že tento krok môžeme realizovať práve so značkou DATART, s ktorou zdieľame spoločné hodnoty, prístup ku kvalite produktov, a predovšetkým službe zákazníkovi, ktorá je pre nás kľúčová. Vážime si tiež ich dôveru v kvalitu našich výnimočných prírodných produktov FeelEco a možností pri vystavení produktov v predajniach“ uvádza Ivan Baťka, zakladateľ a majiteľ značky FeelEco. Produkty FeelEco sú vyvíjané a vyrábané s dôrazom na ich účinnosť a v prvom rade s ohľadom na zdravie a šetrnosť k prírode. V žiadnom z týchto bodov značka nepripúšťa kompromisy a do všetkého, čo robí, sa prelínajú jej zásadné hodnoty, ako sú rešpekt, úcta, disciplína a dôvera, ktoré sú vlastné aj značke DATART.

IMG-20220715-WA0000

 

„Spolupráca so značkou FeelEco zapadá do stratégie značky DATART, pretože naším cieľom je ponúkať kvalitné produkty s pridanou hodnotou pre zákazníka. Veríme, že naši zákazníci takéto produkty ocenia,“ hovorí Jan Paták, vedúci obchodného oddelenia pre kategóriu doplnkového sortimentu DATART.

 

 

Filozofia značky sa odráža aj v prezentácii na predajniach, kedy sú produkty uložené v špeciálnych podstavcoch, ktoré sú vizuálne spracované v dizajne značky a zároveň zákazníkom umožňujú príjemný nákup vďaka dobre viditeľnému vystaveniu produktov a prehľadnej in-store komunikácii.